01/09/2011
အဆိုပါ ရထားတိမ္းေမွာက္မႈေၾကာင့္ ဒဏ္ရာရရွိေသာ ခရီးသည္မ်ားမွာ အမ်ိဳးသမီး ၁ ဦးႏွင့္ အမ်ိဳးသား ၃ ဦးျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုအခါ အဆိုပါ ဒဏ္ရာ ရရွိသူမ်ားအား ရန္ကုန္ေဆးရံု အေရးေပၚဌာနသို႔ ပို႔ေဆာင္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ ဘူတာရံုအနီးတြင္ ေနထိုင္ေသာ မ်က္ျမင္သက္ေသမ်ားက ရထားလမ္းခင္းေသာ ဇလီဖားတံုးမ်ား အလြန္အမင္း ေဆြးေျမ့ ပ်က္ဆီးေနေသာေၾကာင့္ ထိုကဲ့သို႔ တိမ္းေမွာက္ရေၾကာင္း ေျပာသည္။
“ကမာရြက္ဘူတာရံုနားက အနိမ့္ပိုင္းဆိုေတာ့ မိုးႀကီးရင္ ေရျမဳပ္တယ္။ ဇလီဖာတံုးေတြနဲ႔ သစ္ေတြက ေဆြးကုန္ၿပီ။ ျပဳျပင္တာလည္း မရွိေတာ့ သံလမ္းကိုက မေကာင္းေတာ့ဘူး” ဟုကမာရြတ္ ဘူတာရံုအနီးတြင္ ေစ်းေရာင္းေနသူ တဦးက
ဆုိသည္။
ထိုကဲ့သို႔ ရထားတိမ္းေမွာက္ၿပီးေနာက္ က်န္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားမ်ားမွာ အခ်ိန္ေျပာင္း ေျပးဆြဲေနရေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းသည္ မုိင္ ၇၀ ခန္႔ ရွည္လ်ားၿပီး ေန႔စဥ္ေခါက္ေရ ၂၀၀ ကုိ ၅ မိနစ္ျခား ေျပးဆြဲေနကာ အဆိုပါ လုပ္ငန္းတြင္ ဘူတာႏွင့္ ရပ္စခန္း ၇၇ ခု၊ ရထား ေခါင္းတြဲ ၂၅ တြဲ၊ လူစီးတြဲ ၉၀ တို႔ ပါ၀င္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲေနေသာ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားစုစုေပါင္း ၂၁ စီးရွိၿပီး ဒီဇယ္ စက္ေခါင္းႏွင့္ ၁၈ ခု၊ အာပီအီး စက္ေခါင္း ၃ ခု ရွိသည္ဟု သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲေနသည့္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားမ်ားသည္ ဝန္ေဆာင္မႈ ညံ့ဖ်င္းၿပီး အရႈံးမ်ားစြာ ေပၚေနေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ပုဂၢလိက စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအား လုပ္ကုိင္ခြင့္ေပးရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း ဇူလိုင္ ၂၆ ရက္ေန႔က ေနျပည္ေတာ္တြင္ က်င္းပသည့္ အစည္းအေဝး၌ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီး ဦးေအာင္မင္းက ေျပာခဲ့သည္။
မွတ္ခ်က္။။ http://www.irrawaddy.org/bur/မွျပန္လည္ေဖၚျပေပးသည္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment